czwartek, 10 września 2015

Wyjątkowy dzień z dodatkiem cekinek


Witajcie

Wyjątkowy dzień, ten frazes może kryć za sobą wiele okazji.
I tak oto u mnie przybrał miano kolejnej rocznicy.


Kartka w kolorach zieleni, fioletu i domieszką żółtego.

Tak, tak ostatnim czasem dużo u mnie tej zieleni. Może dlatego, że ostatnio brakuje mi tego koloru w przyrodzie przez te upały. 
Ale na szczęście teraz deszczu mamy pod dostatek i nim nadejdzie jesień jeszcze nacieszymy oko zielenią.

Postanowiłam urozmaicić tą kartkę i do typowych (jak dla mnie) kwiatów dodać coś innego.

Jest to shaker box z  kolorowymi cekinami.

Co myślicie o takich oknach?

Aby wstążka nabrała elegancji ozdobiłam ją ćwiekiem z perełką.




A oto tak prezentują się kwiatki. 

Jestem z siebie dumna, że udało mi się stworzyć kolejną kartkę z kwiatami w  pełni wykonanymi przez mnie z papieru czerpanego.


A tak prezentuje się wnętrze.

Pod napisem "Już 8 lat razem" kryją się imiona jubilatów, ale pozwoliłam sobie ukryć ich imiona, dlatego oglądając to zdjęcie ma się wrażenie że czego brak. 
Niech wasza wyobraźnia zapełni tą pustkę :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Paper Passion - Mapka


Studio75 - Kwiaty 


Scrap'n'skill - Dowolna praca

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na kartkę, fajna interpretacja mapki, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu PaperPassion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorystycznie zestaw! Bardzo mi się podoba :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł,Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna praca.Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł z cekinami :-) całość wyszła super!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Shaker box to interesujący akcent w kompozycji. Kretywnie posłużyłaś się mapką. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka i cudne kwiaty!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia!
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorystyka. Podoba mi się kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się u Ciebie zrobiło i magicznie zarazem. Wszystko dzięki świetnie dobranym kolorom i dodatkom. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, śliczne kwiaty, ładnie odwzorowana mapka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolorki i całośc kompozycji, dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna kartka, ładnie połączone kolory! dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio 75

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo za te wszystkie miłe i zachęcające komentarze.

    OdpowiedzUsuń