środa, 2 września 2015

Kwiaty z papieru czerpanego.

Witajcie 

Ostatnio napatrzyłam się na piękne cudeńka, które robią dziewczyny, a zwłaszcza arcydzieła KARASIOWA i postanowiłam w końcu spróbować sama i zrobić kwiaty z papieru czerpanego.

Miałam w domu tylko do dyspozycji biały papier, ale w sumie to lepiej bo można nadać papierowi każdą wymarzoną barwę.  

I tak oto jako pierwsze powstały... 

... cztery małe kwiatuszki fioletowo- różowe.

Tak się rozkręciłam, że postanowiłam zrobić kwiat troszkę większego rozmiaru...
  
Jeszcze przed mną wiele nauki.
Ale na razie muszę zakupić jakieś wykrojniki do robienia kwiatuszków, bo u nie w domowym zaciszu to ciężko coś ciekawego znaleźć, a dziurkacze nie dają rade sobie z papierem czerpanym. 

I jak wyszły moje pierwsze kwiaty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz