czwartek, 20 sierpnia 2015

W dniu Jubileuszu ze strychu


Witajcie

Mam dla was dziś kartkę nie z tej epoki - znalezioną na strychu babci.



Niektóre elementy postarzyłam tuszem wodnym w kolorze herbaty dzięki temu kartka wydaje się, jakby przeleżała jakiś czas w starej komodzie.


Znalazłam ostatnio niesamowitą czcionkę: the King & Queen font. Niestety nie zawiera polskich liter, ale to nie przeszkadza żeby ją wykorzystać.
Przyznajcie: piękna jest ?!



To już moja druga kartka w takiej formie otwierania.

Dzisiaj dałam ją osobie w imieniu której ją wykonałam - była zachwycona w jaki sposób można ją postawić - zaprezentować. 




Jak to bywa w szufladach babci nie mogło zabraknąć starego sznura pereł.









W środku znalazło się miejsce na życzenia i podarunek pieniężny dla jubilatów.

Kartka została schowana w pudełku imitującym starą księgę.







Kartkę zgłaszam na wyzwania:
-Snip Art - Mapka
Cherry Craft - Bingo
sznurek - kwiaty - różowy
Rapaivi- Wyzwanie z gościem

4 komentarze:

  1. Piękna karteczka, świetnie dobrałaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowa kartka :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń