sobota, 8 sierpnia 2015

Dziękuje na słonecznie


Witajcie

Dzisiaj chcę wam pokazać kartkę z mojego archiwum - jak wyglądały moje wcześniejsze pracę.

Kartka witająca słońcem z domierzą zieleni.

Napis "dziękuje" wycięłam dwukrotnie: najpierw w perłowym papierze ozdobnym, a później w zielonym kartonie.
Połączyłam i oto napis stanowi jedną powierzchnie. 
Najczęściej wycięte napisy naklejam na papier, aby uzyskać przestrzenną fakturę, ale chciałam spróbować coś innego, uzyskać inny efekt.

Tło wykonałam sama za pomocą maski i tuszy.
Jeśli nie posiadacie papieru w barwach jakie was interesują - stwórzcie go sami.
Wystarczy trochę wyobraźni...
Ja dopiero nabieram odwagi do takiej pracy, ale widziałam pracę innych dziewczyn są niesamowite.

To dla was dziewczyny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz